جزئیات قرعه‌کشی فروش خودرو‌های وارداتی/ ثبت درخواست ۹۵ هزار نفر برای ۱۰ هزار خودرو قیمت انواع برنج در میادین و بازار‌های میوه و تره بار اعلام شد پیش بینی قیمت طلا و سکه فردا یکشنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۴ معتمدیان: تبعیض منطقه‌ای در قطعی برق وجود ندارد / افزایش ساعات قطعی برق خارج از برنامه به علت فشار به شبکه برق است ازسرگیری پرواز‌های منظم باکو–تهران از اول سپتامبر رئیس کمیسیون عمران مجلس: خط انتقال آب طالقان مهرماه به تهران و البرز می‌رسد پیش‌بینی قیمت طلا و سکه فردا پنجشنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۴ / بازار طلا همچنان تحت تاثیر دلار طرح جدید فروش اقساطی خودرو ریسپکت مرداد ۱۴۰۴ + شرایط فروش قرعه کشی ایران خودرو آغاز شد + آمار تالار شیشه‌ای قرمز شد/ یازدهمین افت پیاپی بازار سرمایه طلای بورسی از مالیات بر عایدی سرمایه معاف شد وزیر راه: کاهش تراز آب خزر معیشت ساحل‌نشینان و کشتیرانی را تهدید می‌کند مدیرکل صمت استان تهران: امسال سال سختی برای بخش صنعت است دستور بانک مرکزی برای فعالیت شبانه‌روزی ۴ بانک مجوز پرواز هواپیما‌های MD به نجف صادر شد

چرا سهمیه سوخت جبرانی وسایل نقلیه عمومی واریز نشد؟

چرا سهمیه سوخت جبرانی وسایل نقلیه عمومی واریز نشد؟ مدیر سامانه هوشمند سوخت گفت: واریز سهمیه سوخت جبرانی وسایل نقلیه عمومی نیازمند تشکیل کارگروه مدیریت مصرف است.
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۲ - ۰۱ دی ۱۴۰۰ - 2021 December 22
کد خبر: ۱۱۴۷۷۳

به گزارش راهبرد معاصر؛ مسعود رضایی مدیر سامانه هوشمند سوخت شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران درباره واریز سهمیه‌های جبرانی پس از حمله سایبری به این سامانه گفت: در آذرماه سهمیه‌های جبرانی ۵ لیتری و ۱۰ لیتری که برای وسایل نقلیه شخصی در نظر گرفته شده بود، واریز شد، اما برای خودرو‌های عمومی واریزی صورت نگرفت، زیرا باید جزئیات آن در یک کارگروه مشخص می‌شد. به دلیل تغییرات مدیریتی که صورت گرفت، هنوز جلسه این کارگروه برگزار نشده است.

 

او افزود: چون سهمیه‌های جبرانی واریز نشده مربوط به بخش حمل و نقل عمومی است در نتیجه باید وزارت کشور در این جلسه شرکت کند.وزارت کشور متولی شناسایی خودروهای عمومی است که سهمیه جبرانی برای آن ها واریز نشده است. زیرا تمام این خودرو‌ها فعال نیستند و سهمیه باید به کارت خودرو‌هایی که فعال هستند، واریز شود.

 

رضایی گفت: نحوه تخصیص سهمیه جبرانی برای خودرو‌های عمومی نیز باید در کارگروه مدیریت مصرف که متشکل چند وزارتخانه مانند وزارت نفت، وزارت کشور و وزارت صنعت است، مشخص شود. یعنی این کارگروه باید پس از تصویب میزان سهمیه جبرانی برای خودرو‌های عمومی، مشخص کند که این سهمیه باید به چه کسانی و با چه مکانیزمی پرداخت شود.

 

او توضیح داد: ممکن است این طور تصویب کنند که کارت سوخت این دسته از وسایل نقلیه، شارژ شود یا این که سهمیه جبرانی بخش حمل و نقل عمومی مانند تاکسی‌های اینترنتی به صورت اعتباری در کارت بانکی آن‌ها واریز شود. بنابراین، کارگروه مدیریت مصرف باید حتما برگزار شود تا خودرو‌های هدف را شناسایی کنند و تخصیص برای آن‌ها نیز صورت بگیرد. تلاش بر این است که در نیمه ابتدایی دی ماه، این کارگروه تشکیل شود و حدود یک تا دو هفته پس از دریافت مصوبه این کارگروه، می‌توانیم آن را عملیاتی کنیم./باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر